Pots comunicar el sinistre a través del nostre Portal Client, o bé telefònicament a l'Àrea de Clients (tels. 93.487.30.20 i 91.826.40.04).
Contacta amb Grup Mutua Propietarios i declara'ns el sinistre. La teva pòlissa de la Llar cobreix els danys que t'hagin ocasionat. Nosaltres t'indemnitzarem, i després ens encarregarem de reclamar al teu veí o a la seva assegurança.
Continent són les parts fixes de l'estructura de l'habitatge (fonaments, murs, parets, sostres, sòls, envans, canonades, cobertes, portes, finestres…). Contingut són elements de l'aixovar domèstic situats dins de l'habitatge (mobles, objectes de decoració, quadres, cortines, catifes, electrodomèstics, roba, eines, queviures, joies...).
Pots consultar l'estat del teu sinistre trucant a la nostra Àrea de Clients (tels. 93.487.30.20 i 91.826.40.04, els dies feiners de dilluns a divendres de 9 a 18 h.) o bé a través del següent enllaç de la nostra web.
Si la teva pòlissa de Llar té contractada la cobertura d'assistència, pots sol·licitar la intervenció urgent de reparadors trucant directament als telèfons d'Assistència 24 hores (tels. 93.517.50.98 i 91.825.11.74). Recorda tenir a mà el número de la pòlissa, així com el codi postal al que pertany el teu domicili.
Sí, fins els límits contractats, a excepció que tingui la consideració de potencialment perillós. En aquest cas hauràs de declarar-ho de forma expressa a la teva pòlissa per tal que quedi assegurat.
Perquè la pòlissa de la teva Comunitat no et cobreix tots els danys particulars al teu habitatge, ni tampoc els danys que tu o les persones que convisquin amb tu puguin causar a altres persones.
En contractar la pòlissa de la Llar, tenint la Comunitat també assegurada a Grup Mutua Propietarios, es donen bonificacions que t'eviten pagar dues vegades per la mateixa cobertura. En cas de sinistre no existirà el risc de conflictes entre companyies, i la tramitació del sinistre serà molt més àgil.
Sí, si ets llogater ho necessitaràs per tenir coberts els teus estris personals, i sobretot, per cobrir els possibles danys a tercers que puguis causar.
Sí, i a més, has de declarar detalladament aquelles joies de valor unitari superior a 2.500 €, i aquells objectes de valor superiors a 3.000 €. És a dir, hauràs d'indicar la descripció de cada element i el seu valor. Aquests límits unitaris poden variar en funció del producte contractat.
Hauràs de donar-nos avís del sinistre el més aviat possible. Recorda que et demanarem la denúncia dels fets que interposis davant la Policia, i que ens aportis comprovants dels objectes que t'hagin robat (factures, tiquets, fotografies...).
Així és; l'assegurança et cobreix els danys que tu (o les persones que convisquin amb tu) puguin causar, de forma involuntària i accidental, a altres persones i/o coses deguts a un accident amb bicicleta, sempre que el seu ús sigui com a pràctica d'aficionat (i no com a esport professional), i fins els límits establerts a la teva pòlissa.
Anomenem habitatge principal a aquell que està habitualment ocupat de forma permanent, sense arribar a estar deshabitat durant més de 75 dies seguits. Es considerarà habitatge secundari quan no compleixi els requisits anteriors, però sempre que no estigui deshabitat per un període superior a 6 mesos.
Hauràs de comprovar que tens contractada aquesta garantia a la teva pòlissa, i si és així, hauràs de fer-nos arribar la denúncia presentada davant la Policia, indicant com van succeir els fets i detallant què és el que t'han robat i la seva valoració.
Els teus fills menors d'edat també estan assegurats amb la teva Assegurança de la Llar, sempre que convisquin amb tu en el mateix habitatge.