Contacte

COMUNICAR UN SINISTRE

91 826 40 04 / 93 487 30 20
De 9 h a 18 h, o també pots posar-te en contacte amb el teu mediador
Quina informació has de tenir a mà?

Serveis desembussos comunitats

91 827 15 30 / 93 216 40 31

Assistència 24 h

91 825 11 74 / 93 517 50 98

Pagament de rebuts

Fes els pagaments mitjançant targetes de crèdit o dèbit, o usant la plataforma de pagament Iupay.

Assistència informàtica
a la llar

91 831 55 17 / 93 707 75 01

Preguntes més freqüents
FAQ

Si encara no hem resolt els teus dubtes, consulta les nostres FAQ en aquesta mateixa pàgina.

Consulta el teu mediador

Per mitjà dels telèfons:
91 826 40 04 / 93 487 30 20

Escriu-nos

Et responem abans de 48 hores amb les solucions que necessites.

Atenció a clients

Horari: de dilluns a divendres de
9h a 18h
91 826 40 04 / 93 487 30 20

Oficina d’atenció al Mutualista

Si ets un dels nostres Mutualistes i necessites informació o fer gestions relacionades amb Assemblees Generals o assumptes semblants, pots contactar amb nosaltres a:

Defensor del client

Pots enviar-nos totes les reclamacions i queixes que puguis tenir, sense necessitat d’acudir a la via administrativa o judicial.

Queixes i reclamacions

El Servei d'Atenció al Client s'encarregarà de resoldre totes les queixes i reclamacions que no siguin competència del Defensor del Client.

Oficines

Troba l'oficina més a prop teu

Seu de Barcelona

C/ Londres 29,
08029 Barcelona

Seu de MADRID

C/ Alcalá, 79 bajos B
28009 Madrid