ARQUITECTURA I SOSTENIBILITAT

Més protecció és cuidar les teves
propietats perquè es revalorin amb el
pas del temps

Busques molt més que protecció a curt termini? A Grup Mutua Propietarios t’oferim serveis tècnics d’arquitectura i sostenibilitat
que revaloren les teves propietats a llarg termini, de manera que complim el nostre compromís com a companyia amb la sostenibilitat i
el respecte al medi ambient. Això és el que podem fer pels teus edificis i habitatges.

Serveis relacionats amb

l'edifici

Fem el control tècnic obligatori per constatar l’estat de conservació de l’immoble i prevenir danys materials o riscos físics. A més de fer l’informe normatiu obligatori, incloem recomanacions personalitzades que presentem davant la comunitat o l’administrador per lliurar l’informe davant l’Administració competent.

> Sol·licita

Fem l’informe obligatori que avala l’estat actual de l’edifici i que inclou la seva conservació i el compliment de la normativa d’accessibilitat i eficiència energètica. A més, a l’informe personalitzat de l’immoble hi incloem recomanacions per solucionar les deficiències trobades i l’exposem davant la comunitat i/o l’administrador de finques.

> Sol·licita

L’Avaluació tècnica d’immobles és una constatació de l’estat de conservació, qualitat constructiva i avaluació del risc d’immobles. Per mitjà d’una xarxa nacional de tècnics i pèrits professionals i independents determinem les característiques tècniques, el valor i les possibles deficiències en l’estat de conservació d’un actiu abans d’una operació immobiliària.


> Sol·licita


El Llibre de l’Edifici Existent per a la Rehabilitació (LdEE) és necessari per optar a ajuts de rehabilitació d’edificis. Elaborem el llibre de l’edifici, que és un document que constitueix l’arxiu de la història de l’immoble, registra les incidències tècniques de l’edifici, informa sobre l’estat de conservació i el manteniment de l’immoble i incorpora l’estudi de les potencials millores i rehabilitacions a dur a terme en l’edifici. Constitueix, en definitiva, el document que permet determinar per a què, per què i quan es poden / s’han de dur a terme actuacions de rehabilitació i millora de l’edifici. El LdEE aclareix així els passos que cal fer i quins projectes i actuacions cal prioritzar i executar per, si escau, sol·licitar i obtenir les ajudes que es regulen en el RD 853/2021.

 


> Sol·licita

El nostre servei consisteix en l’execució d’un informe que permet a la propietat planificar i programar les actuacions que cal fer a curt, mitjà i llarg termini per a la rehabilitació, conservació i/o adequació dels edificis i espais comuns de l’immoble i les prioritza en funció de criteris tècnics segons la seva gravetat i/o importància i d’acord amb els criteris econòmics de disponibilitat financera del client.


> Sol·licita


Redactem la documentació tècnica necessària i requerida per l’Administració pública corresponent per a la sol·licitud de la llicència d’obres en què es detalla l’abast de la intervenció, la metodologia de reparació i els detalls constructius necessaris per a la correcta execució de l’obra.


> Sol·licita


Duem a terme un control qualitatiu i quantitatiu de la construcció durant la fase d’execució material de les obres, en què el nostre tècnic especialitzat dirigeix l’execució de les obres i en verifica la qualitat d’acord amb les especificacions de la documentació tècnica redactada.

 


> Sol·licita


Tramitem i gestionem la sol·licitud de subvencions i ajuts inclosos dins del Programa de foment de la rehabilitació edificatòria del Ministeri de Foment o qualsevol altre que el succeeixi.


> Sol·licita


Analitzem la factibilitat de la implantació d’instal·lacions d’eficiència energètica a les zones comunes i/o generals d’un edifici. Un tècnic especialista executa aquesta anàlisi i valora la factibilitat de la instal·lació de punts de recàrrega per a vehicles elèctrics o la implantació d’instal·lacions solars. A més, du a terme un assessorament especialitzat sobre possibles mesures de millora i estalvi de l’energia.

 


> Sol·licita


Fem una auditoria bàsica per mitjà d’un tècnic competent. El tècnic fa una visita presencial a l’immoble en què du a terme una anàlisi de l’estat i característiques de l’edifici o habitatge respecte a la seva eficiència energètica. També s’inclou un assessorament professional sobre possibles mesures de millora i estalvi.

 


> Sol·licita


Serveis relacionats amb

l'habitatge

Fem una anàlisi de l’habitabilitat i accessibilitat de l’habitatge. Aquest servei es fa mitjançant una verificació presencial del nostre tècnic especialista que inclou el document administratiu que acredita que un habitatge compleix les condicions mínimes d’habitabilitat segons la normativa, a més d’un estudi d’accessibilitat de l’habitatge.


> Sol·licita


Fem la revisió d’estat de l’habitatge arrendat (IEV) per mitjà d’una anàlisi de les característiques reals de l’habitatge i de l’estat de conservació. L’IEV sempre conté un llistat de propostes sobre les mesures que s’han d’emprendre per esmenar les deficiències detectades.


> Sol·licita


Fem l’anàlisi de l’estat i característiques de l’habitatge respecte a la seva eficiència energètica. Aquest servei es fa mitjançant una verificació presencial del nostre tècnic especialista, que emetrà un certificat. El servei inclou una auditoria energètica bàsica i l’assessorament especialitzat dels nostres tècnics sobre possibles mesures de millora i estalvi derivades de la inspecció ocular que s’ha dut a terme.


> Sol·licita


A partir de l’anàlisi de les últimes factures elèctriques de l’immoble, fem una anàlisi comparativa de les tarifes així com una anàlisi comparativa de la facturació del subministrament elèctric de baixa tensió. El servei inclou l’assessorament especialitzat sobre possibles mesures de millora i estalvi.


> Sol·licita


T’oferim un servei d’ajuda de tramitació de subvencions per als Fons Next Generation per a la rehabilitació d’habitatges. Per dur a terme la rehabilitació d’un edifici o habitatge subvencionat pels Fons Europeus és necessari disposar d’un expert com nosaltres en actuacions d’eficiència energètica que redueixin el consum de l’habitatge i/o l’edifici residencial.


> Sol·licita


Fem un informe sobre l’estat d’accessibilitat de l’habitatge així com del seu condicionament per a persones amb mobilitat reduïda. L’informe emès pels nostres tècnics especialistes aglutina totes les característiques derivades de la inspecció telemàtica que s’ha dut a terme. Posteriorment, es posa a disposició al client l’opció d’executar una part o la totalitat de propostes per millorar l’accessibilitat de l’habitatge.


> Sol·licita


El servei checkIN-checkOUT consisteix en una anàlisi de l’estat de l’habitatge arrendat que conté totes les dades, camps i fotografies de l’estat de conservació de l’immoble en el moment d’execució de la visita.

S’executa a l’entrada de l’inquilí, mentre que a la sortida, l’informe checkOUT acara l’estat tant dels elements caracteritzats en el primer informe com de la resta de l’habitatge i inclou una taxació de l’esmena de les deficiències detectades.


> Sol·licita

Amb els nostres serveis tècnics els teus habitatges o edificis no perdran mai valor

Et truquem de franc

Necessites ajuda?

Introdueix el teu número de telèfon i et truquem GRATIS tan aviat com sigui possible.