Vols llogar el teu habitatge però tens por de no tenir prou protecció en cas de problemes i impagaments amb l’inquilí? Amb l’Assegurança d’Impagament de Lloguer de Grup Mutua Propietarios no tindràs maldecaps.
Amb la nostra assegurança tindràs garantida la recuperació de l’habitatge en cas d’impagament, t’indemnitzarem per les rendes impagades i pels actes vandàlics causats a casa teva per l’inquilí morós.
A més, disposem d’un sistema propi de scoring digital per conèixer la viabilitat de l’inquilí abans de 2 minuts. Oblida’t de demanar als possibles inquilins la documentació econòmica com ara nòmines, vida laboral i d’altres, i perdre més temps!
Vols saber com funciona la nostra Assegurança d’Impagament de Lloguer?
T’ho expliquem tot seguit.
Consolidats com una de les millors companyies d’assegurances gràcies a la nostra llarga trajectòria i l’equip especialitzat amb què comptem, a més hi afegim la innovació i l’ús de l’última tecnologia per oferir un servei complet i de qualitat. Però com puc saber quin és el procés per contractar una Assegurança d’Impagament de Lloguer?
1. Investigació de diferents asseguradores:
investiga i compara les asseguradores del mercat, llegeix amb deteniment quines són les seves cobertures, els serveis addicionals i el preu.
2. Contactar amb la companyia d’assegurances:
has triat una asseguradora? Contacta-hi perquè et doni més informació i tinguis un pressupost aproximat. A Grup Mutua Propietarios disposem de la sol·licitud de pressupost, i introduint la renda mensual et donarem un preu aproximat per a la teva assegurança a l’instant.
3. Requisits necessaris:
segurament l’asseguradora indica alguns requisits per acceptar la teva sol·licitud. Solen estar relacionats amb la solvència de l’inquilí, la seva situació econòmica i la durada del lloguer.
4. Documentació necessària:
la contractació de qualsevol assegurança implica un tràmit per al qual es demanarà una sèrie de documents. La companyia t’indicarà quins calen.
5. Acceptació i signatura del contracte de l’assegurança:
si totes dues parts esteu d’acord, el pas següent és signar el contracte i fer els pagaments corresponents. En aquest moment, la pòlissa entra en vigor.
Tot i que l’inquilí t’ha deixat de pagar, afortunadament has estat previsor i tens contractada una assegurança d’impagament de lloguer. Què has de fer per solucionar de seguida aquesta situació? El primer és contactar amb la teva asseguradora per explicar la situació. El pas següent és oferir-li tota la informació possible de la situació, és a dir, el procés de la reclamació. Aquí se solen enviar els comprovants d’intents de cobrament, els avisos d’impagament, etc. Una vegada la companyia ho hagi revisat tot, decidirà si aprova la reclamació.
Amb Grup Mutua Propietarios podràs estar tranquil, perquè t’ajudarem sempre que puguem i treballarem per oferir-te les millors solucions en temps rècord i amb total seguretat.
Si vols llogar el teu pis o habitatge amb total tranquil·litat, contractant l’Assegurança d’Impagament de Lloguer tindràs aquests avantatges:
ens fem càrrec tant de les rendes de lloguer com dels subministraments impagats.
l’inquilí ha malmès el teu habitatge o ha causat destrosses de manera malintencionada o per actes de vandalisme? No t’amoïnis.
Et compensem econòmicament perquè tinguis la casa com abans tan aviat com sigui possible.
ens ocuparem de recuperar el teu habitatge en cas d’impagaments del lloguer.
ara contractar l’assegurança d’impagament de lloguer de Grup Mutua Propietarios és molt més ràpid, ja que, amb el nostre sistema exclusiu de scoring digital, sabràs abans de dos minuts si l’inquilí és viable o no.
Responsable del tratamiento: MUTUA DE PROPIETARIOS SEGUROS Y REASEGUROS A PRIMA FIJA (MDP)
Finalidad: Enviarle periódicamente las novedades del blog.
Derechos: Puede ejercer los derechos que le sean conferidos en la normativa aplicable en materia de protección de datos a lopd@mutuadepropietarios.es.
+Info: Puede consultar información adicional sobre Protección de Datos aquí.
Responsable del tratamiento: MUTUA DE PROPIETARIOS SEGUROS Y REASEGUROS A PRIMA FIJA (MDP)
Finalidad: Dar respuesta a su solicitud de información, realizar encuestas de opinión y estudios de mercado con fines estadísticos.
Derechos: Puede ejercer los derechos que le sean conferidos en la normativa aplicable en materia de protección de datos a lopd@mutuadepropietarios.es.
+Info: Puede consultar información adicional sobre Protección de Datos aquí.
Responsable del tratamiento: MUTUA DE PROPIETARIOS SEGUROS Y REASEGUROS A PRIMA FIJA (MDP)
Finalidad: Atender su solicitud de información, realizar encuestas de opinión y estudios de mercado con fines estadísticos así como, de habernos proporcionado su consentimiento, enviarle información relativa a los productos y servicios de MDP.
Derechos: Puede ejercer los derechos que le sean conferidos en la normativa aplicable en materia de protección de datos a lopd@mutuadepropietarios.es.
+Info: Puede consultar información adicional sobre Protección de Datos aquí.
Responsable del tractament: MUTUA DE PROPIETARIOS SEGUROS Y REASEGUROS A PRIMA FIJA
Finalitat: complir la nostra obligació legal de disposar d’un canal de denúncies per mitjà del qual podem atendre i tramitar qualsevol denúncia o sol·licitud que ens faci arribar per mitjà d’aquest canal.
Drets: pot exercir els drets que se li confereixin en la normativa aplicable en matèria de protecció de dades a lopd@mutuadepropietarios.es.
+Info: pot consultar informació addicional sobre Protecció de Dades aquí.
Responsible for the treatment: MUTUA DE PROPIETARIOS SEGUROS Y REASEGUROS A PRIMA FIJA
Purpose: To follow the legal obligation of having a whistleblower channel through which we can assist you and process any complaint or request you send us through it.
Rights: To exercise the rights conferred on you in the applicable regulations on data protection, please send an email to lopd@mutuadepropietarios.es
+Info: To consult additional information on Data Protection, please click here.
Responsable del tratamiento: MUTUA DE PROPIETARIOS SEGUROS Y REASEGUROS A PRIMA FIJA
Finalidad: Cumplir con nuestra obligación legal de disponer de un canal de denuncias a través del cual podemos atender y tramitar cualquier denuncia o solicitud que nos haga llegar Ud. a través del mismo.
Derechos: Puede ejercer los derechos que le sean conferidos en la normativa aplicable en materia de protección de datos a lopd@mutuadepropietarios.es.
+Info: Puede consultar información adicional sobre Protección de Datos aquí.
Montepío Metalúrgico, com a integrant del Grup MDC, quedarà integrat al Grup Mutua Propietarios, entitat líder especialista en la protecció integral del propietari i els seus immobles.
Per facilitar les tasques més habituals dels Col·laboradors, entri en aquest enllaç BANNER COL·LABORADORS
Per mitjà del Grup Mutua Propietarios continuarem oferint un servei eficaç i innovador, amb una reconeguda reputació en l’atenció als seus clients.
Descobreix tot un univers de solucions del
Grup Mutua Propietarios aquí
Les companyies asseguradores del Grup MDC i Grup Mutua Propietarios es fusionen.
Amb la integració dels productes asseguradors de MDC als Grup Mutua Propietarios els mutualistes de MDC mantindran les mateixes condicions i cobertures concertades.
Per mitjà del Grup Mutua Propietarios continuarem oferint un servei eficaç i innovador, amb una reconeguda reputació en l’atenció als seus clients.
Descobreix tot un univers de solucions del
Grup Mutua Propietarios aquí