Centre d'ajuda i suport

Comunicar un sinistre
91 826 40 04 / 93 487 30 20
de 9h a 18h o també pots posar-te en contacte amb el teu mediador
Quina informació has de tindre a ma?
Consulta aquí
Servei desembussos Comunitats
91 827 15 30 / 93 216 40 31
Pagament de rebuts
Realitza els teus pagaments mitjançant targeta de crèdit o de dèbit o utilitzant la plataforma de pagament iupay. Consulta aquí
Atenció a clients
Horario dilluns a divendres de 9h a 18h. 91 826 40 04 / 93 487 30 20
Assistència informàtica Llar
91 831 55 17 / 93 707 75 01
Assistència 24h
91 825 11 74 / 93 517 50 98
Consulta’ns el teu mediador
A través dels telèfons:
91 826 40 04 / 93 487 30 20
Preguntes mes Freqüents FAQ
Si encara no hem resolt els teus dubtes consulta les nostres FAQ a aquesta mateixa pàgina.
Preguntes més freqüents / FAQ
Lloguer
Per a què necessito contractar una assegurança d’Impagament de Lloguer?
Quina documentació necessito per declarar un sinistre d’impagament de lloguer?
En quin moment haig de declarar a la Companyia un sinistre si el meu llogater o inquilí no em paga el lloguer?
Quin és el procés que se segueix des que es declara el sinistre fins que es determina el desnonament del llogater?
Quant temps dura el procés fins a recuperar el meu habitatge?
A partir de quan es poden començar a cobrar les rendes impagades?
Haig de retornar a l’asseguradora les rendes que m’han indemnitzat, un cop que les vaig recuperant del llogater a través de Sentència Judicial?
Si el llogater es declara insolvent, rebré igualment la meva indemnització?
Si recupero el meu pis i hi ha desperfectes en l’habitatge, me’ls cobreix la pòlissa?
Sí. La pòlissa permet contractar fins a 6.000 € en el cas d'actes vandàlics, sempre que hagi existit impagament del lloguer. Aquesta cobertura té una franquícia de 300 €.
Em retornen part de la prima que he pagat si el meu inquilí abandona l’habitatge abans d’acabar l’anualitat de la pòlissa?
En cas que es rescindeixi el contracte de lloguer durant les dues primeres anualitats de l´assegurança, retornem la part proporcional de prima no consumida, amb un màxim de 6 mesos i sempre que no s'hagin declarat sinistres. A partir de la renovació del tercer any retornem la totalitat de la prima no consumida de l'anualitat en curs, sempre que no s'hagin declarat sinistres. Per a això s'haurà d'adjuntar la rescissió del contracte de lloguer signat per les parts.